bizuteria frywolitkowa

bizuteria frywolitkowa Jeśli występują niskie wydarzenia cukru we krwi często, lekarz może chcieć przetestować za PHEO, a także kolejny stan zwany insulinoma, nowotwór trzustki, który jest dla ciebie powodem do wydzielania zbyt dużej ilości insuliny i cukru we krwi często spada. Ponadto, zapalenie wątroby, a także raka, zaburzenia nadnercza i gruczoły przysadki lub stanu nerek mogą tworzyć niskie zdarzenia cukru we krwi.

•Alkohol: Wielu moich pacjentów wystąpić niski poziom cukru we krwi po wypiciu zbyt dużej ilości alkoholu. Pamiętaj, kiedy pić alkoholu też zjeść dobry posiłek z nim.

•Po Eating: Niektóre z moich pacjentów wystąpić niski poziom cukru we krwi po jedzeniu duży posiłek, bo wydałeś więcej insuliny, niż faktycznie potrzebne, aby go przetworzyć. To może także wystąpić u ludzi, którzy mieli operacji pomostowania żołądka lub opaska żołądka do utraty wagi. Pewne badania lekarskie można ustalić tego warunku.

Krew cukrem Trzymaj to normalne

Oczywiście, najlepszym sposobem, aby zapobiec występowaniu epizodów hipoglikemii jest, aby utrzymać poziom cukru we krwi poprzez normalne jedzenie odpowiednie kombinacje pożywne równomiernie rozłożonych w ciągu dnia. Aby to zrobić, należy pamiętać tych wytycznych żywieniowych:

•6/4 uncji wysokiej jakości białka w każdym posiłku

•Nie bój się trochę tłuszczu, podobnie jak z orzechów, oliwy z oliwek, poziom cukru we krwi dłużej

•Dodaj kilka niskich obciążeń glikemicznym, takich jak warzywa i rośliny strączkowe (soczewica, fasola, fasola garbanzo), niskie owoce glikemicznym (dobry schemat indeks glikemiczny pomoże Ci wybrać).

•Witaminy / minerały: A potent, wszystkie multiwitaminy włącznie tym minerałów, takich jak chrom, magnez, cynk, i przeciwutleniacze, takie jak kwas alfa-liponowy, borówki, resweratrol.

Jak mówię moim pacjentom, hipoglikemia może mieć pewne nieprzyjemne objawy.Jednakże, jeśli jeść pożywne posiłki każdego dnia, i wyklucza wszelkie choroby zasadnicze, powinieneś być w stanie zapobiec niski poziom cukru we krwi, energiczny i pozostać na szczycie swojej gry codziennie!

Mark Rosenberg, M. D. Instytut Dla zdrowego starzenia www.healthyanswers.com

Wpis zawdzięczamy http://marcinwilczynskiphotography.pl